Wycieczka ustrońskiego koła diakonijnego "Samarytanin"

W dniach 26-28.08.2022 r. parafia w Ustroniu zorganizowała wycieczkę do Saskiej Szwajcarii oraz na Średniogórze Czeskie.

Wraz ze znakomitym przewodnikiem - Jerzym Gorczycą, mogliśmy poznać historię tych ziem i podziwiać wspaniały wytwory natury oraz ludzkiej pracy. Mieliśmy okazję odwiedzić Hernhut, gdzie wielu z nas zakupiło piękne gwiazdy z których ta miejscowość słynie. Zwiedziliśmy Budziszyn, Litomierzyce, weszliśmy do Zamku Oibyn. Spacerowaliśmy po Żytawie, oglądając piekną zasłonę wielkopostną oraz szlakiem turystucznym do urokliwych formacji skalnych Bastei.

Wielkie wrażenie wywarła na nas Twierdza Koningstein, która wznosi się 247 m ponad rzeką Łabą.

Wracając odwiedziliśmy Muzeum Szkła i Biżuterii Jablonec.

Był to weekend pełen pieśni, modlitwy oraz podziwu dla naszego Boga, który wszystko tak wspaniale ukształtował.

Dziękuję BT Gronie za wspamniałą organizacjęwycieczki, członkom koła diakonijnego "Samarytanin" z p. Kariną Wowry na czele za zaangazowanie i pracę wkładaną w służbę w naszej parafii. Dziękuję wszystkim uczestnikom za wspaniały czas, który mogłem z wami spędzić oraz Bogu Wszechmogącemy za to że nad nami czuwał.

Spotkanie Polskiego Towarzystwa Ewangelickiego

Polskie Towarzystwo Ewangelickie Oddział Ustroń oraz Towarzystwo Miłośników Ustronia zaprasza na spotkanie: „Profesor Jan Szczepański we wspomnieniach w 20 rocznicę śmierci”

Gośćmi spotkania będą; Prof. Karol Kadłubiec, Anna Gluza oraz Danuta Koenig w oprawie muzycznej Tymoteusza Tomali -fortepian

Spotkanie odbędzie się w Miejskim Domu Kultury „Prażakówka” we wtorek 16 kwietnia o godzinie 17.00.

Zapraszamy

Czytaj więcej

Nabożeństwa rodzinne i młodzieżowe w ustrońskiej parafii

W drugi dzień Świąt Zmartwychwstania Pańskiego w naszej parafii odbyły się szczególne nabożeństwa w czasie których wystąpiły dzieci a za oprawę muzyczną odpowiedzialna była młodzież.